ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (továbbiakban: ÁSZF)
Hatályba lépés ideje: 2024.01. 01.
Bevezetés:
Kedves Megrendelő! Legyen kedves gondosan elolvasni az Általános szerződési feltételeinket, hiszen Ön a szolgáltatás igénybe vevésével elfogadja azt.
Szolgáltató: dr. Sipos Lilla egyéni vállalkozó
Adószáma: 76209541-1-43
Nyilvántartási száma: 55759649
Nyilvántartásba vevő hatóság neve: Budapest Kereskedelmi Iparkamara
Honlap címe: www.drsiposlilla.hu, www.aludjbaba.hu
E-mail cím: lillasipos@gmail.com
Telefonszám: +36 303520235
Ügyfél: A Szolgáltatást a saját nevében igénybe vevő természetes, vagy jogi személy, illetőleg jogi személyiséggel nem rendelkező egyéb szervezet. A szolgáltatást kizárólag olyan természetes személy veheti igénybe, aki a szolgáltatási szerződés megkötéséhez cselekvőképességgel rendelkezik.
A jelen ÁSZF útján kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, nem kerül iktatásra, a későbbiekben nem hozzáférhető. Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A § alapján törlésre kerül. Felek kijelentik és Ügyfél tudomásul veszi, hogy a jelen ÁSZF írásba foglalt szerződésnek minősül.
ÁSZF hatálya és elfogadása:
A vonatkozó jogszabályok mellett a megkötésre kerülő szerződés tartalmát Általános szerződési feltételeink is szabályozzák. Ennek keretein belül összefoglaljuk az Önt és engem megillető jogokat, kötelezettségeket, a szerződéskötés feltételeit, a fizetési, illetve szállítási feltételeket, a határidőket, a felelősséggel kapcsolatos szabályokat, továbbá az elállási jog gyakorlásának feltételeit.
Szerződés nyelve és formája:
A szerződés nyelve magyar.
A szolgáltatás tárgya: pszichológiai és/vagy gyermeknevelési tanácsadás.
Szolgáltató kijelenti, hogy a tanácsadás során az Ügyfél rendelkezésére bocsátott minden információ, írásos és elektronikus anyag kizárólagos szellemi tulajdonát képezik.
Ügyfél tudomásul veszi, hogy a kapcsolatfelvétel során megadott személyes adatok helyességéért kizárólag ő felel. Ügyfél tudomásul veszi továbbá, hogy a Szolgáltatás igénybevételéhez, illetve annak Szolgáltató általi megfelelő teljesítéséhez esetleges további adatokra (pl. kisgyermek, család szokásaival, napirendjével, előzményi betegségekkel kapcsolatban, stb.) lehet szükség, amelynek megadására nem köteles, ugyanakkor annak elmulasztása befolyásolhatja a Szolgáltatás megfelelő teljesítését. Szolgáltató tájékoztatja az Ügyfelet, hogy tőle a Szolgáltatás igénybevétele során kizárólag olyan adat kerül bekérésre, amely a Szolgáltatás megfelelő teljesítéséhez szükséges. Az adatokra kiterjed a titoktartási kötelezettség.
Szolgáltató adatkezelése megfelel az Európai Unió Adatvédelmi Rendeletének (GDPR). Adatkezelési tájékoztató a honlapon olvasható.
A szerződés létrejötte:
A szerződés elfogadottnak, valamint a szolgáltatás megrendeltnek minősül a tanácsadás időpontjának telefonon vagy e-mailen történő egyeztetését és kölcsönös elfogadását követően.
Amennyiben mégsem felel meg a megbeszélt időpont a Megrendelőnek, úgy azt mielőbb jelezni szükséges a Szolgáltató felé, és új időpontot egyeztetünk. Amennyiben nem kerül lemondásra a megbeszélt időpont, úgy a megrendelt Szolgáltatás vételárának 50%-a felszámításra kerül a készenlétben állásért.
Fizetés:
A szolgáltatás díjának kifizetése a szolgáltatás létrejöttének napján esedékes. Az árak Forintban értendőek. A szolgáltatás ÁFA mentes körbe tartozik.
Elállási jog:
Ügyfél jogosult indokolás nélkül elállni a szolgáltatástól a tanácsadás időpontja előtti 24 órán kívül.
Az elállást telefonon vagy írásban (e-mail) kell jelezni egyértelmű nyilatkozattal. Írásban jelzett elállás esetén csak a visszaigazolt nyilatkozat minősül elállásnak. Az Ügyfelet terheli a bizonyítás, miszerint elállási jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.
Panaszügyintézés:
Az esetleges panaszt, kérdést, kérést Szolgáltató igyekszik a bejelentést követően azonnal orvosolni, kérjük, fordulj hozzámbizalommal e-mailbe.
Szóbeli panasz
A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk és szükség szerint orvosoljuk. Ha a panasz kezelésével nem értesz egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontodról jegyzőkönyvet veszünk fel, melynek egy másolatát a részedre is átadjuk.
- Panasz eljuttatásának helyét, módját, idejét
- Ügyfél nevét, lakcímét, elérhetőségét
- A panasz részletes leírását, továbbá a dokumentumok, iratok, bizonyítékok jegyzékét
- Szolgáltató nyilatkozatát a panaszt érintő álláspontjáról, ha annak haladéktalan kivizsgálása megoldható
- Jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét
- Jegyzőkönyvet felvevő személy- és az Ügyfél aláírását – ez utóbbit abban az esetben, amennyiben személyes jelenléttel történik a szóbeli panasz közlése
Írásbeli panasz
Az írásbeli panaszt a beérkezését követően 30 (harminc) napon belül írásban megválaszoljuk.
Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, ellenőrző hatóság kérésére bemutatja.
Amennyiben a Szolgáltató a panaszt elutasítja, úgy az Ügyfelet írásban tájékoztatja arról, hogy panaszával mely hatóság vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti.
Békéltető Testület:
Az Ügyfélnek lehetősége van békéltető testülethez fordulni. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a szolgáltatás minőségével,továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület az Ügyfél, vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy az Ügyfél a Szolgáltatóval közvetlenül is megkísérelje a panaszügy rendezését. A közvetlen rendezéssikertelensége esetén adható be kérelem a Béltető Testülethez. Az eljárásra a z Ügyfél lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes, ilyen hiányában a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület az illetékes. A fogyasztó erre irányuló kérelme alapján az általa a kérelemben megjelölt békéltető testület is eljárhat. A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Az eljárásról bővebben a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben vagy a békéltető testületek honlapján olvashatsz. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Telefon: 06 (1) 488 21 31
Fax: 06 (1) 488 21 86
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Honlap: https://bekeltet.bkik.hu/
Egyéb jogérvényesítési lehetőségek:
Amennyiben a jogvita békés úton nem rendeződik, a fentieken kívül az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Ügyfél számára:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatósági feladatokat ellátó járási hivatalnál:
A fogyasztók panaszaikkal a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak.
Elérhetőség: jarasinfo.gov.hu
Bővebb információ: fogyasztovedelem.kormany.hu
A fogyasztónak bírósági eljárás kezdeményezésére is lehetősége van a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
Szerzői jogvédelem:
Weboldalunk szerzői műnek minősül a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1. § (1) bekezdése értelmében, szerzői jogi védelem alatt áll minden egyes része. A honlapokon található valamennyi tartalom szerzői jogvédelem alatt áll. Annak jogosulatlan felhasználása (pl.: másolása, terjesztése) büntetőeljárás megindítását és teljes körű kártérítési eljárást von maga után. Bizonyos fent hivatkozott anyagok felhasználására a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén van lehetőség. Kérjük, ilyen igény esetén vegye fel a kapcsolatot a Szolgáltatóval. Az említett anyagok bármilyen formában történő rögzítése, másolása, sokszorosítása, megjelenítése, továbbadása és terjesztése a Szolgáltató írásos engedélye nélkül szigorúan tilos. Ennek értelmében kifejezetten tilos továbbá a digitális tartalmak nyomtatott vagy elektronikus újra felhasználása és/vagy értékesítése. Az ilyen írásos felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege szavanként bruttó 30.000 Ft, -videók esetén percenként 80.000,-Ft. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, amelynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.
Egyéb rendelkezések:
A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A videók megnyitásához stabil internetre van szükséged. Az oldalak használata feltételezi az Ügyfél részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét, valamint a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. Javasoljuk, hogy használja vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, és mindenkor telepítse az operációs rendszer aktuális biztonsági frissítéseit. A Szolgáltató a fentiekből eredő károkért mindennemű felelősséget kizár.
Utoljára frissítve: 2024. január 1.